A Simple Key For نحوه فروش ارز دیجیتال Unveiled

Wiki Article

در صفحه ثبت‌نام بایننس، فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

چیزی که اثبات کند خودِ شما آن گذرواژه را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری.

دلیل این محبوبیت این است که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که به جهان معرفی شده و تمامی رمز ارز های موجود در بازار پس از آن به وجود آمد اند .

انتخاب صرافی یکی از مهمترین مراحل فعالیت شما در بازار ارزهای دیجیتال است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهید.

مراقب بازارهای نزولی باشید؛ ۸ راهکار برای بقا در بازار نزولی

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت. در زمان به‌روزرسانی این مقاله (اواسط ۲۰۲۱) حجم معاملات روزانه بایننس به‌طور میانگین به بیش از ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به‌شدت بالاست.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

۲۰ دلار بخرید، بنابراین می‌توانید یک سفارش لیمیت با قیمت ۰.۲۰ دلار ثبت کنید تا زمانی که قیمت به آن نقطه رسید، سفارش شما تکمیل شود.

در بخش “کیف‌های من” کل کیف‌های مرتبط با ارزها قابل مشاهده است. ابتدا نیاز است کیف پول ریالی خود را توسط دکمه “واریز” شارژ کنید. پیش از واریز نیاز است یک کارت‌های بانکی آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال خودتان را در سایت ثبت نمایید. سپس وارد مرحله پرداخت شوید. شارژ کیف پول ریالی، مانند یک خرید اینترنتی شما را به درگاه پرداخت بانک متصل خواهد کرد.

البته این ترتیب می‌تواند تغییر کند، قیمت لحظه‌ای و تمام اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در این وبسایت مشاهده کنید.

بیت کوین رایگان ؛ انواع روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه (آپدیت ۲۰۲۲)

در بعضی دیگر از صرافی‌ها، کاربران مستقیماً با خود صرافی معامله می‌کنند.

۴.۲/۵ (۲۴۵ امتیاز) ترتیبی که برای خواندن مقالات" خرید و فروش ارز دیجیتال "به شما پیشنهاد می‌کنیم:

Report this wiki page